luni, 2 februarie 2009

stai sa bei,....cand n-ai c face stai sa bei ca orice om ca doar nu vrei sa mori naiba pe o canapea in fata televizorului,la o emisiune gen oprah....asa ca BEI....m-am saturat...sunt la un silent party,mi-e dor de ea si sper ca va fii bine.Examenele,nu mai zic,najpa,dar sincer nu mai conteaza plm....viata in camin e o intreaga telenovela...Jose Armado?marimar?plm?kkturi....viata bate filmul,BIG TIME.Tot felul de intrigi,toata lumea se "fute" p la spate,dar pana la urma totul se termina cu bine pt ca....nush de ce da kestia e ca "lumea se iubeste intre ei":)) si cand se intampla o kestie de genul mergi sa bei,ca tu crezi ca asta rezolva tot.Pentru cei care incearca sa isi inece grijile in alcool am un sfat...Nu incercati asta ca grijile stiu sa inoate..si daca tot faci asta dupa o vreme iti dai seama ca daca stai o zi fara sa bei,corpul iti cere"hai sa bem o bere ca mi pofta".Nu vreau sa fiu un alcoolic,sa fiu dependent de o kestie care ma distruge.Singurul lucru care ma face sa uit de asta e Ea...daca stau cu ea,nu mai imi trebuie nimic altceva,vreau doar sa o tin in brate si sa o mangai pana adoarme...satan loves u!