vineri, 16 ianuarie 2009

WTF?


bine o zis,cine o zis,cand o zis,ce o zis....ca daca nu-i bicicleta ta sa nu dai cu piatra in geam.Asa cum fulgii de nea se tem sa se loveasca de pamant,asa se tem toti de adevarul care de fapt e o pura fantezie,un fel de lege pt a mentine cat de cat ordinea in lumea asta haotica.Si ce daca adevarul e fictiune,e mai bine asa,sa traim intr-un glob de sticla,iar de fiecare data cand il scuturam,ninge peste noi...I-am zis cuiva odata ca vreau sa fac sex cu un sarpe intr-un acvariu de 2/3,in timp ce iepurii plang in custi dar mi-a zis ca mai bine imi ling penele p cerul subacvatic,exact asa cum fac rinocerii cand miorlaie...iar el mi-a zis ca ar vrea si el,dar ca nu e prea legal sa ai shasa cai frumosi,fiindca ea are okii ca cafeaua,desi eu as fii zis ciocolata calda,ca dupaia nu mai dormeam....concluzia e ca...desi ar putea fii si....mai bn nu.hai pa!

2 comentarii:

Supa la plic spunea...

funny,bah...

Călin J. spunea...

omul destept nu se joaca lapte gros cu rinocerul