marți, 23 decembrie 2008

x-mas


stateam si ma uitam pe geam....e trist,pamantul a degerat deja,maine e craciunul dar nici urma de zapada...unde sunt zilele de mai demult in care ma trezeam cu atata caldura in suflet stiind ca a nins...doar eu si covorul alb de zapada lat de doua palme(cel putin),oameni de zapada,copii care kiar se bucurau cand vedeau albul pur intins pe pamant....incalzirea asta globala ne omoara incet,luand mai intai micile bucurii ale vietii,iar mai apoi cine stie ce hazarde naturale vor urma?Vreau iarna inapoi,il vreau pe mos craciun(fiindca eu sunt rudolf)..nu mai am loc de munca,la ce sanie trag eu acuma?la o sanie plina de griji,probleme,si alte kkturi de genu....am incercat sa readuc la viata copilul din mine dar...s-a dus,a murit odata cu Mos craciun...

Un comentariu:

Supa la plic spunea...

vine apocalipsa!nu mai fi asa fragil si sensibil!fi heavy mietal!