vineri, 19 decembrie 2008

happy energetic dudes....


....cand ma gandesc la faptul ca inainte sa merg la sibiu,ma certam cu ai mei ca eu vreau la cluj,imi vine sa ma bat singur.Ce am gasit eu in sibiu atat de special?am cautat raspunsuri,iar cel mai plauzibil a fost:oamenii din energetic,oamenii cu care imi petrec majoritatea timpului,cu care ma simt in largul meu si de care nu trebuie sa ma ascund,mai p scurt sunt eu 100%.Acuma stau acasa,e inceputul unei alte vacante de iarna,in care iti revezi mare parte din rude(fie ele apropiate sau nu)si stai cu familia....ar trebui sa fie relativ frumos.Dar acum eu am un mare gol in mine,am nevoie de oamenii aceia din gashk,sa mai radem de colega fetelor din 108(satana p batz,jiji si coma) care are tot timpul un ranjet tamp pe fatza(desi pare ok tipa),sa mai stam la o tigare p hol,sa mergem la karaoke si kiar sa ne plictisim...lucruri dastea care p moment par atat de boring.de monotone.
miss ya boyz and girlz si abia astept sa n revedem cu bine in 2009...v-am pupat

2 comentarii:

joan spunea...

cat de scurt si la obiect, Gabor zicea azi k 2 sapt trec repede... poate pt el, k eu va duc dorul de mor si mi se pare ca timpul imi pune piedici.miss you all!!

Supa la plic spunea...

baaaaa...noi ne iubim mult intre noi!multumim pt articol,rudolph!